Lose..

..it


Vilken härlig lördag det har varit.. Haft fullt upp hela dagen.. Morgonen fick åt till att baka, städa och självklart hinna njuta av det fina vädret tillsammans med K och hans barn.. Vi hade kalas klockan 1 eftersom Melody har fyllt år i söndags och det var inte K´s barnvecka då. K´s föräldrar och hans syster med familj var även här och firade sötnosen.. Hon har fått en massa fina presenter och av mig, Robin och K fick hon ett litet trumsätt. Vilket verkar ha uppskattats väldigt mycket.. Hon och Robin har bråkat en hel del om Robins trummor så nu fick hon ett eget så nu kan dom spela tillsammans. hur bra som helst!

Nyss kom vi in från en inlinestur, skönt med motion och härligt väder var det fortfarande.. Robin cyklade och melody fick sitta i vagnen. Så nu vet vi att vi även kan åka inlines när vi har barnen för det gick hur bra som helst och Robin älskar att cykla så det passar perfekt..

I morgon hoppas vi på mer finväder, ska även in till byske för lite påfyllning av kylen.. Men just nu ska jag ta och öva lite mer på trummorna så jag en vacker dag ska bli lika grym som K, fast det är omöjligt men en bit på vägen ska jag ta mig. K han tänker då träna på Wii så han blir lika grym som jag, eller?!
Hur som helst så är livet helt underbart här och K´s barn är fantastiska. Sen har jag ju världens mest underbara karl som jag älskar väldigt mycket <3


Ne nu dags att öva..
Hade bra!
Kram.





- A place where I belong -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0