Living my..

..life


Söndag redan, varför går tiden så fort? Önskar att helgen vore lite längre. Och att jag fick lite mer tid med K.. Men snart blir det förändring på näst intill allting.. Ser verkligen framemot en ledig sommar.
Har inte orkat packa desto mer idag, men har hämtat inslagningspapper och sånt till alla ömtåliga saker, typ glas och sånt. Sen har J och hennes karl hämtat köksbordet och stolarna dom köpt av mig och tvn som hennes mamma köpte. Skönt att bli av med lite grejer.

Snart ska jag gå över till grannen för lite söndagsmys, skulle egentligen på bio med J och några vänner till henne. Men känner mig alldeles för trött för bio. Så blir tvkväll hos grannen. Slängde precis ihop lite chokladpudding. Så nu ska det mysas på rejält. Länge sen så ser verkligen framemot de <3


Saknar min älskling. Får iaf ha han vid min sida en stund inatt. På onsdag morgon åker han hem igen, och jag åker ner först på fredag efter jobbet. Då får vi äntligen lite tid tillsammans. Dessutom ska jag på en efterlängtad shoppingrunda med K´s syster. Ser verkligen framemot de.
Förresten ska vi köpa cyklar jag och K, så vi kan cykla med barnen i sommar. Hur kul som helst!



Ne nu dags att fixa klart inför söndagsmyset.
Hade bra!
Kram.





                                                        - We made it -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0