Living in a..

..dream


Måndagen på jobbet är avklarat, tacka fan för de. Är helt slut har varit en jobbig dag och den kombinerades med mycket trötthet. Inge bra alls. Men nu är det bara 3 arbetsdagar kvar för denna vecka. Totalt jobbar jag 2 veckor till sen bär det av. Då säger jag hejdå till Kiruna och Hej till Fällfors. Känns väldigt skumt men mest av allt helt underbart! Det är mycket jag har att se framemot nu en lång tid framöver.
Ska försöka samla lite krafter så jag kan fortsätta packa lite lådor och sånt sen, på onsdag nästa vecka flyttar vi alla grejerna så det börjar dra ihop sig.

Pratade med K i telefon nyss, saknar mitt hjärta. Robin ville också prata, han är så söt. Och han gjorde verkligen mitt dåliga humör bra igen. Kom hem rätt sent igår, strax innan 1. har varit i Fällfors hela helgen. Åkte ner i fredags efter jobbet. K hade tagit fram Robins cykel och skulle lära han att cykla utan stödhjul, det tog inte mer än 10 minuter så fixade han de. Han är så duktig. Och resten av helgen kan ni ju gissa vad Robin ville göra och gjorde. Han har i princip bott på cykeln. Och roligt har vi haft.
Har fått ett jätte fint armband av Robin också som han har gjort på dagis. Och till nästa gång jag kommer så skulle han göra ett halsband. Han är ett riktigt charmtroll.
K har fått sovmorgon hela helgen medans jag stigit upp med barnen, ätit frukost och varit ute i det fina morgonvädret. Njutit av solen och självklart haft en massa massa mys <3

Har även träffat K´s föräldrar och syster med familj. I lördags åkte vi in till stan för att köpa kläder och skor åt barnen. Vi lämnade gnällspikarna (karlarna) och barnen hemma. Så det blev shopping med hans syster och mamma, mycket trevligt. På kvällen tog vi cyklarna och kopplade på nya cykelvagnen och cyklade till hans föräldrar i Storbränna, där blev det grillning och efter de blev det cykeltur hem igen. Barnen fick lördagsgodis, Robin spelade lite trummor och sen var det läggdags. Vi avslutade kvällen med Film tillsammans med K´s föräldrar, Avatar. Den var grymt bra och jag höll mig vaken hela filmen. Hel nöjd!
Söndagen spenderades ute hela dagen lång och avslutades med middag hemma hos K´s föräldrar igen. Alltid lika trevligt. Efter barnen somnat blev det lite mys innan det var dags för mig att rulla hemåt.
Jag hatar verkligen de, att behöva åka ifrån K och hans barn är bland det jobbigaste som finns. Saknar dom redan så otroligt mycket..


Sådär, det var väl en "kort" sammanfattning av helgen. Den har varit helt underbar och jag längtar redan tillbaka till Fällfors igen. Ska bli så underbart mysigt att få bo där tillsammans med K och hans barn (varannan vecka iaf), och jag ser verkligen framemot allt som vi planerat att göra i huset. Jag tror nog aldrig jag njutit så mycket av livet, det är helt underbart och jag svävar på rosa moln mest hela tiden <3


Måste nog vila upp mig på soffan innan jag orkar ta tag i packningen.
Hade bra!
Kram.




                                                      - I love my life -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0