In a moment like..

..this


Lördag kväll, jag är övertrött och har precis kommit hem ifrån Sandra. Vi har tryckt i oss en massa godis och onyttigheter. Tittat två filmer, målat naglarna och skjutit en kork i taket. Ja vi hade det väldigt trevligt med andra ord. Hann prata en sväng med Linn i telefon också, fick skratta en hel del som vanligt, HOJJA! haha....
K är på jobbet ännu men om 3-4h borde han vara här. Skönt, längtar efter min underbara. Men i morse hann vi faktiskt mysa en hel del och dessutom avnjuta en supergod frukost tillsammans. Så idag är jag glad, klagar inte. Utan uppskattar istället den tid vi får tillsammans..

Har hunnit träffa Anna idag också.. Fikade en snabbfika på stan idag, sen blev det en väldigt LÅNG promenad, hur skönt som helst. Hoppas på ännu en promenad i morgon.


Jag saknar K´s underbara kids.. Dom ger en så mycket energi och glädje varje dag man får vara tillsammans med dom.. Känns som att jag hade behövt deras energi och glädje just nu. Men på onsdag får jag träffa dom igen, och ännu en gång en HEL vecka. Ser verkligen framemot nästa ledigvecka som K har. Dessutom ska vi ju på dop också. Har aldrig varit på dop så det ska verkligen bli kul och spännande. Måste dessutom hinna på stan en sväng i Skellefteå innan dopet och fixa klart allt som ska fixas..


Ne nu går jag och lägger mig i sängen och sover tills min karl kommer <3
Hade bra!
Kram.

                 
                             Det här är verkligen kärlek för mig, underbarlingar <3




                                                 - Together forever -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0