I blame..

..you


Torsdag kväll, känns som att det har varit fredag idag.. Skumt. Skönt är det att vara ledig iaf, men har hur mycket som helst att göra här i huset och ute på gården.. Har iaf hunnit med litegrann idag och så har jag för första gången i år hängt tvätt utomhus, det luktar såå gott när man gör de!
Gjorde lite ärenden i Skellefteå idag, handlade mat och allt som behövdes inför kalaset på lördag och så var vi på barnenshus och köpte present åt Melody. Hämtade Robin och Melody från Dagis halv 2, sen var vi runt och promenerade här i Fällfors.. Robin badade eller ja han sprang mest upp och ner och skvättade vatten på mig och K. Kul hade vi och K fick springa rätt mycket. Haha! Resten av dagen spenderade vi ute och middagen bestod av grillat, MUMS!

Nu har jag i princip flyttat hela mitt hem hit, när vi kom i onsdags tömde vi släpet och bilen så nu antar jag att jag bor mer här än i Kiruna!? Men jobbar fram till 1a Juni, sen efter de är jag Fällforsbo helt och hållet. Det är rätt spännande livet just nu. Men jag tvivlar inte på att jag kommer trivas här. Har haft så sjukt varmt idag, i morse när vi satt ute på bron och drack morgonkaffet var det "endast" 45grader i solen. Jag har lite svårt för värmen är inte riktigt van men jag antar att jag så småningom kommer vänja mig. Och självklart hoppas jag på samma väder i morgon.


Ne nu är det dags för film och mys med min underbara <3
Hade bra!
Kram.




- It´s you, only you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0