I am nowhere without..

..you


Snart är denna helg över. Söndagar är på nåt sätt alltid så sega.. Morgonen var iaf helt underbar, fick ju spendera den tillsammans med världens bästa K. När han åkte på jobbet stack jag och Anna på en långpromenad och efter de åkte jag på coop och köpte lite presenter, morsdags present åt mamma och en barbapappa filt åt mosters lillskrutt som inte kommit ut än. Sen hämtade jag upp syster, vi åkte till farmor och hälsade på. Köpte med en chokladask åt henne. Hon blir alltid lika glad när vi hälsar på.
Nu sitter jag hemma hos mor och far ensam, ska snart ringa och beställa pizza sen hoppa in i duschen. Måste försöka sova tidigt idag så jag orkar med mina sista 2 arbetsdagar.

Måste ju gratta världens bästa mamma på morsdag idag också! Jag älskar dig <3


Ne nu ska jag beställa pizza sen duscha. Saknar min älskling <3
Hade bra!
Kram.




                                          - Only you are what I need -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0