Happy..

..birthday


Blev sovmorgon idag igen.. Känns skönt att få sova ut, var riktigt länge sen sist.  Håller på att baka wienerbröd just nu, degen är på jäsning. K är på jobbet fast han borde komma hem på 2h eller nåt sånt. Ska försöka ta mig till lägenheten en sväng sen när jag är klar med bakningen. I eftermiddag ska vi grilla och till efterrätt blir det friterade bananer med hemmagjord vaniljglass, MUMS! Bror och hans brutta skulle också komma och äta.

Nu är det bara 3 arbetsdagar tills vi flyttar ner alla grejerna, totalt 8 arbetsdagar kvar tills jag blir Fällforsbo helt och hållet. Kommer dock spendera mycket tid här uppe i Kiruna fram till K´s semester. Men spelar ingen roll så länge jag får vara ledig HELA sommaren. Och det bästa är att jag och K inte behöver vara ifrån varandra en enda dag om vi inte vill. Underbart.


                         Idag fyller K´s underbara sötnos Melody 2år. Grattis lillprinsessan! 

                        


Dags att fortsätta baka, nästa helg blir det kalas för hela slanten.
Hade bra!
Kram.




                                                           - I´m happy -


Kommentarer
Postat av: Catti

Trollunge!:) Sjuk söt

2010-05-20 @ 16:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0