Forever..

..shamed


Endast 3 arbetsdagar kvar nu. Helt sjukt vad tiden går fort. Kiruna vädret är ingen höjdare, fast idag är det ganska varmt. Men snöar var och varannan dag fortfarande, skamligt. K jobbar eftermiddag, tycker verkligen inte om hans eftermiddagar.. Men nu är det bara 3 arbetsveckor kvar för han sen har vi 7 veckor semester tillsammans. Helt underbart.
Idag ska jag fortsätta titta OTH med min underbara vän Sandra. Vi började titta igår, den är så sjukt bra.. Var även förbi min höggravida syster igår, hade bakat så fick order om att jag var tvungen att kika förbi så dom fick provsmaka. Bejbisen var helt vild i magen som vanligt. Är helt underbart att får vara delaktig i hennes graviditet. Tror inte att hon kommer gå full tid och h*n får mer än gärna komma ut lite tidigare, Moster är så nyfiken på lillskruttis där inne. Längtar så otroligt mycket <3

Känns så himla rätt allt det här med flytten. Jag trivs som fisken i vattnet och ångrar inte mitt beslut en enda sekund. Nu hoppas jag bara att det där med jobb ska lösa sig.. Självklart är det jobbigt att vara utan sina nära och kära, det är det mest jobbiga med flytten. Men det är "bara" 45 mil härifrån så det finns alla möjligheter att kunna åka upp hit till Kiruna. Och förmodligen kommer det blir en hel del vistelser här uppe i sommar med tanke på att min älskade syster snart ska få barn. Det vill jag absolut inte missa. Sen har även mina nära och kära lovat att komma och hälsa på, så vi kommer hinna ses. Och i sommar kommer mamma och pappa vara i stugan nästintill hela sommaren och dit är det endast 4 mil. Hur bra som helst.


Nu ska jag hoppa i duschen innan maten.
Hade bra!
Kram.




                 
                                                      - I love my sister -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0