Because of..

..you


Vilken underbar lördag.. Vaknade vid 11, gick till tvättstugan och slängde på en maskin. Gick hem till mor och far igen, fixade ihop en tårtbottensmet, gjorde frukost. Satte mig ute på altanen i den underbara värmen och njöt av min frukost. Ska strax göra köttbullar tillsammans med min far. Vädret är helt underbart och har varit ute i solen mest hela dagen.. Det är sjukt varmt och jag blir alldeles glad i hela kroppen. Önskar bara att min älskling fick vara här med mig, men stackarn måste jobba.

har gjort klart en beställning på converse skorna jag letat så länge efter och äntligen hittat i min storlek och MIN färg, har dessutom beställt likadana åt Melody, hon kommer bli en riktig pingla i dom. Måste bara be K fixa klart beställningen när han kommer från jobbet, har inte riktigt lärt mig adressen än.. haha..



Ne nu ska jag njuta av det fina vädret en stund till innan det är dags att fixa köttbullarna..
hade bra!
Kram.




                                                  - Beautiful day -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0