All of the..

..time


Äntligen är det helg, så himla skönt. Har varit en konstig och jobbig arbetsvecka. Hatar när vi alltid måste vara kort med folk. Och av såna dåliga ursäkter dessutom. Jag har full förståelse om man är sjuk. Men allt annat är bara svammel. Tur att det är helg nu så man får tänka på annat.
Idag har jag varit med mamma än en gång och shoppat lite kläder.. Mest åt K´s barn, men lite åt K också. Hittade dock inget åt mig själv. Nyss har jag och K bastat och resten av kvällen blir det massa mys. K jobbar i morgon så ska upp klockan 4 så blir inte så sent idag.

I morgon blir det tvättstuga och sen ska jag och pappsen göra köttbullar. Kvällen blir det inte mycket mer än massa mys med K. Känns så skönt med en lugn helg. Har en del att göra men inget som bidrar till stress.. Jag längtar dock grymt mycket till på onsdag, då blir det "lång" ledigt ett tag. Men nu är det exakt 8 arbetsdagar i Kiruna stad, sen ledig väldigt väldigt länge.



Nu blir det mys med min älskling innan läggdags.
hade bra!
Kram. 




                                
                                                 - Everytime we touch -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0