you are so much better than you..

..know


Vilken bra dag.. Första dagen på jobbet på hela veckan, har varit grymt kul att vara tillbaka nere i gruvan med mina andra kycklingar. Kändes dock väldigt konstigt att börja på en fredag men samtidigt väldigt skönt för det känns att kroppen inte riktigt har fått tillbaka alla krafter än. Men nästa vecka ska jag nog vara tillbaka i min vanliga form. Nästan så att man längtar lite till på måndag, ja jag vet jag borde skämmas men jag tycker verkligen om mitt jobb och mina kycklingar som jag jobbar med..

Har nyss kommit hem från Laukko, varit där och hälsat på mamma och pappa i stugan tillsammans med K och Sandra.. Jag och Sandra tog en efterlängtad bastu, VEDELDAD bastu dessutom, finns inget bättre.. Sen blev det kaffe och en massa prat och självklart tvmys.. Solsidan är bland den roligaste serien jag sett. Oj oj vilka stjärnor. Och jag får ju självklart inte glömma att vi åt tacos till middag, det var grymt gott!
Ska alldeles strax hoppa i säng, är helt slut efter denna fredag. Ska dessutom upp 5 i morgon då det bär av till Ikea redan klockan 6. En efterlängtat ikea resa tillsammans med brudarna.. Och självklart gina och skopunkten också. Skor skor skor, me love <3


Jag har funderat mycket idag, alldeles för mycket.. Blir nästan arg på mig själv när jag funderar så mycket.. Borde inte fundera utan ta det som det kommer.. Men det är ju typiskt mig att göra precis tvärtemot vad jag egentligen borde. Och ändå kommer jag för det mesta inte fram till något. Förvånad? Svar nej! Dumt av mig, jag måste skärpa mig. Göra mig själv en tjänst och bara ta dagarna som dom kommer så slipper jag må som jag mår ibland. Åhh ja blir galen.



Ne nu går jag och sover så tar jag nya tag i morgon..
Hade bra!
Kram.





                                            - I got nowhere to hide -


Kommentarer
Postat av: Catti

Lev i nuet, tänk inte så mycke:) De e inte bra att grubbla för mycke, då blir man bara osäker;P Snart åker vi. Hoppas du har vaknat! PUSS

2010-03-20 @ 05:45:10
Postat av: Sandra

Jag försöker, jag kämpar på. Vissa dagar är lättare än andra :) du är så underbar systeryster :) PUSS!

2010-03-22 @ 19:56:05
URL: http://pinksandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0