You and..

..me


Nu är jag less, fruktansvärt less. Vill inte vara sjuk längre.. Vill kunna äta och vill kunna gå till jobbet.. Är hungrig nästan hela tiden, men så fort jag försöker få i mig något kommer illamåendet tillbaka.. Det enda som funkar är cola och isglass, men inte fan blir jag mätt på de.. Fy fan vad jag hatar magsjuka. Hoppas det var första och sista gången.. Känner mig som ett litet barn, vill bara lägga mig ner och gråta. Innan lördag måste jag iaf bli frisk för då SKA jag på ikea. Så är det bara. Finns ingen återvändo! Undra om jag är en bitterfitta just nu?

Igår kom iaf K till Kiruna igen, kändes skönt med lite sällskap. Dock saknar jag faktiskt hans underbara barn. Men dom är hos sin mor hemma i Fällfors. Men nästa helg får jag träffa dom igen. Undra vad man ska hitta på för skoj då. Jag hoppas iaf att det blir fint väder så vi kan åka ut med skotrarna och grilla. Längtar hur som helst tillbaka till Fällfors. Där finner min kropp och själ ro, det är precis vad jag behöver!

Nu är iaf påsken spikad och klar, blir båthuset tillsammans med min älskade vän Sandra. Åker på torsdag och antar att vi stannar där till måndag. Kommer bli grymt skönt att komma bort än en gång. Nu känner jag verkligen att vårkänslorna har börjat smyga sig på.. Våren är helt enkelt oslagbar. Man får njuta av den fina vårsolen, vara i underbart sällskap (Sandra) och dessutom slipper man vara kvar i Kiruna under helgerna.. Kan inte bli bättre. Jag älskar helt enkelt våren!



Nu måste jag försöka ta mig in i duschen, sen ryggläge i soffan.
Hade bra!
Kram.






                                       - I want you to need me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0