You and..

..me


Har varit dålig uppdatering under helgen, beror på Ikea resan i lördags som tog död på mig.. Lite sömn, 80mils bilkörning med släp + en HEL dag på ikea gör att man blir totalt helt slutkörd i både kropp och själ.. Men nu är det gjort och nu blir det inge ikea på väldigt länge.. Har bråkat med min tv bänk i all evighet känns det som, det tar på psyket och har haft lust att kasta ut skiten mer än 1 gång. Men äntligen är den klar och självklart blev den alldeles underbart vacker. Glänser som aldrig förr! Blev ett rätt dyrt kalas på ikea men det var det värt för nu är näst intill allt som jag behöver inhandlat. Får förmodligen leva på bröd och vatten resten av månaden men det är smällar man får ta ibland. Mamma och pappa bor ju nära så får väl gå dit och snylta lite mat, dom blir ändå bara glad när jag kommer och äter hos dom så det ska nog inte vara några problem..

Måndag idag, och första dagen på jobbet denna vecka. Gick riktigt bra och som vanligt har humorn varit väldigt låg. Men vi har haft jävla roligt så då får den vara på vilken nivå den vill. Vi hann dessutom städa klart våran egna kur idag så nu är det bara inredningen kvar. Det roligaste. Får se när det finns tid för de men någon dag under veckan ska vi nog kunna klämma in de. Fick dessutom sluta tidigare idag hade läkartid så det var en kort dag på jobbet och tiden gick fort i vanlig ordning så det var absolut inget fel på denna måndag.. Hoppas resten av dagarna denna vecka går minst lika bra. Längtar nå så fruktansvärt mycket till fredag så veckan får mer än gärna gå fort.


Har varit två dagar som varit väldigt upp och ner känslomässigt.. Men nu känns det som att jag hittat tillbaka till den stabila banan igen och ska försöka hålla mig kvar här nu annars kommer nog inte mitt psyke klara så mycket mer och det får bara inte hända.. Jag är nyfiken på framtiden och vad den har att erbjuda.. Finns många möjligheter till förändring och för första gången i mitt liv är jag beredd att ta det stora steget ut i världen.. Jag tror jag behöver lite förändring och framför allt tror jag det skulle vara nyttigt för mig att våga mig ta an lite förändringar i tillvaron. Jag är lycklig och jag tvekar inte en sekund på att det bara kan bli bättre. jag hoppas bara att jag alltid ska få må såhär bra och känna mig såhär trygg. Självklart kommer det finnas många hinder och en hel del motgångar, men tillsammans klarar man sig igenom dom om man verkligen vill och är villig att kämpa för de, eller?!



Nog om de, ska städa undan allt skräp sen hoppa i duschen och försöka komma i säng tidigt. Ögonen är väldigt trötta idag efter mycket lite sömn inatt. I morgon är en jobbig dag och alla andra dagar fram till fredag. Men jag har något att längta efter vilket gör det lite lättare att ta sig igenom dagarna fram till fredag..
Hade bra så länge!
Kram.






                                              - together we can make it -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0