Where do i..

..begin


Har precis vaknat, har iaf fått sova någolunda inatt. Vaknade vid 5 dock av att jag mådde fruktansvärt dåligt men kämpade att somna om istället för att springa på toa. Det funkade. Sen vaknade jag igen vid 9-tiden då var det slut sovet för min del. Försökte äta lite yoghurt i morse men då kom illamåendet tillbaka så fick bli en isglass istället. Ska göra ett nytt försök med yoghurten sen.

Sitter och tittar igenom alla bilderna om och om igen, bilderna från i helgen då jag och Sandra var hos K och barnen i Fällfors, en sån underbar helg som jag förmodligen aldrig kommer glömma och bara vill uppleva om och om igen. Saknar K och barnen bara mer och mer för varje gång jag tittar igenom bilderna. Robin är så glad på varenda bild det skänker så himla mycket glädje, det är sån lycka i den där pojken på bilderna så det går inte annat än att bara sitta och le och längta tillbaka till dom där små liven! Melody hon är bara för söt, springer omkring i sina lite för stora ytterkläder när vi är ute och leker, sån underbar liten tjej! Men snart hoppas jag att jag får åka dit igen.. Jag saknar verkligen Fällfors!

Men det finns iaf en positiv sak, K kommer till Kiruna idag och ska jobba förmiddag en vecka, så nu hoppas jag att jag ska hinna bli frisk så jag kan umgås med han när han är här! Och så måste jag förståss bli frisk innan lördag för då åker jag och brudarna till Ikea! Kommer bli grymt, får dessutom gå på skopunkten och gina också. Så det kommer bli en bra tripp!
Men jag kan då lova att jag saknar jobbet och mina arbetskollegor. Klarar knappt av att vara hemma och sjuk en enda dag. Och nu är jag inne på dag 2. Jag kommer bli tokig snart. Jag hoppas verkligen jag blir frisk snart så jag får börja jobba igen! Jag är störd jag vet, men jag trivs verkligen på jobbet!



Nog om de, nu blir det ryggläge i soffan och längta tills ikväll!
Hade bra!
Kram.








                                                  - Is this love? -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0