U got me..

..good


Då var det bara en halv arbetsdag kvar. Fan så skönt.. Trodde nästan inte att jag skulle orka ta mig upp i morse, var så fruktansvärt trött. Måste nog skärpa mig med mina sovtider. Har blivit sena kvällar hela veckan, inge bra alls. Jag behöver mycket sömn och nu verkar det verkligen ha tagit ut sin rätt. Dumt! Men i morgon jobbar vi endast till 10, sen senast 11 bär det av mot Fällfors. Gissa om vi har längtat. Dessutom såg jag att det skulle bli fint väder där i helg också så hoppas verkligen det stämmer!

Det är sånt lyx att komma hem från jobbet när middag näst intill står serverad på bordet, minns inte när jag hade sånt lyx sist. Tur att det finns såna underbara människor som förgyller ens dag. Dessutom är det väldigt god mat som serveras. Jag klagar inte det minsta.. Efter maten blev det ryggläge i soffan en stund, sen kom grannen tillbaka efter sin powernap då blev det kaffe och fika, onyttigt men gott! Ska ju och träna ikväll plus att jag har promenerat till jobbet idag så det borde inte göra någon större skada.
Snart ska jag åka och hämta hem lite grejer och köra hem syster från busstationen. Hämta lite kläder från henne också och sen är det träningsdags. Nu är iaf väskan packad och klar inför morgondagen, how nice!



Ne nu ska jag lägga mig på soffan en stund innan allt ska fixas!
Hade bra!
Kram.





                           - It´s so hard for me to open up my heart -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0