U drive me..

..crazy


Då var man tillbaka till verkligheten. Första arbetsdagen är iaf avklarad och jobbar med Sandra hela veckan så det känns ändå helt ok att vara tillbaka på jobbet.. Dock har vi båda varit sjukt trötta idag, det slår aldrig fel att vi båda ska vara de samtidigt också. Så det var grymt dåligt tempo på oss idag. Men i morgon är det ny dag och nya tag så det kommer garanterat gå mycket bättre.. Och min väldigt onda rygg kommer garanterat må mycket bättre i morgon, jag hoppas de iaf! Längtar iaf till på torsdag då drar jag och Sandra till hennes båthus, hoppas på fint väder och självklart ska mina skidor få följa med. Stannar där ända till måndag så vi kommer hinna mysa järnet jag och min kära vän <3

Helgen har varit mycket bra.. Som sagt så har jag varit och hälsat på K och barnen i Fällfors. Fullt ös dagarna igenom, vaknat 6 av morgonpigga barn. Men jag klagar faktiskt inte för det är helt underbart att bli väckt av dom där söta små barnen. Vi har i princip varit igång hela helgen.. Lekt i snön, kört skoter, lekt inomhus, shoppat, hälsat på K´s föräldrar och syster, myst en massa och ja en hel del annat. Det har varit lika roligt som alltid att vara i Fällfors. Saknar redan barnen men snart får jag träffa dom igen. Åker nämnligen dit igen helgen efter påsk. K kommer upp redan idag eftersom han börjar jobba igen på onsdag så han får jag träffa ikväll. Och har dessutom blivit lovad massage, mycket välbehövt och efterlängtat!


Det känns bara mer och mer bra känslomässigt.. Allt rullar på utan problem. Det funkar jätte bra med barnen vilket var min största fasa i början.. Men just nu är det absolut inga problem. Och jag hoppas verkligen att det kommer fortsätta funka såhär bra, det är en så pass viktig bit för mig. K är helt underbar han med, tycker tydligen om att skämma bort mig alldeles för mycket vilket jag har väldigt svårt att acceptera. Men det går iaf bättre nu än i början. Han har verkligen tagit över en speciellt plats i mitt hjärta. Det känns verkligen bra att vara i hans närhet.. Jag vill lova att jag längtar tills ikväll, även om jag haft en mycket dålig dag humörmässigt så kommer jag förmodligen bli väldigt glad när jag får träffa han igen...

Har dock haft lite jobbiga tankar idag, tror det beror på mitt dåliga humör idag. Men har iaf fått lätta på mitt hjärta och dela med mig av mina åsikter om vissa saker.. Så nu känns det lite bättre och jag hoppas att det kommer ske vissa förändring.. Det är svårt för andra att förstå vad jag pratar om och jag tänker inte dela med mig av detaljerna.. Men det är ingen lätt situation när man träffar någon som separerar, som personen i fråga dessutom har barn tillsammans med.. Och pga att separationen inte var ömsesidig från början skapade det i vissa situatuoner lite problem. Vissa av dom problemen verkar fortfarande kvarstå. Vilket jag nu hoppas på ändring, för att underlätta saker och ting för mig själv också.. Om man ska känna sig trygg och säker till 110% så måste gamla saker och ting vara helt och hållet klargjort. Och självklart finns det ingenting negativt med att K har barn, det är bara positivt med barn. Barn är det bästa som finns och jag kommer aldrig tycka det kommer vara några problem med att han har barn. Dom är absolut helt underbara! Ehh, nog om det här.. Det kommer garanterat bli bättre och lösa sig så småningom...




Nu ska jag springa ner i tvättstugan sen duscha och ringa syster.
Hade bra!
Kram.






                               - Must everything you do make me wanna smile -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbart att höra att du är lycklig!

Jag förstår mig på din situation.. Jag sitter själv på andra sida.. Jag är den dära som inte riktigt ville släppa taget men han har gått vidare med ny. Lovar dig att det inte är lätt.



Jag hoppas allt löser sig till det bästa för er :)

2010-03-30 @ 08:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0