the last..

..day


Klockan är 10 på morgonen och redan har vi hunnit med en massa.. K fick sovmorgon idag. Melody vaknade redan halv 7, så jag steg upp med henne och i samma veva som vi var påväg ner så vaknade Robin. Jag gjorde frukost till barnen och plockade undan lite i köket. Sen satt vi i soffan och tittade barnprogram innan vi väckte K klockan halv 9. Han hade nog kunna sova halva dagen så trött som han verkade vara och fortfarande verkar vara. Fast det är inte den bästa kombinationen att vara förkyld och få lite sömn. Så jag antar att han behövde den här lilla sovmorgonen som han fick idag. Och nyss har han duschat barnen och nu sitter vi och lyssnar när han spelar trummor. Melody är söt när hon sitter och spelar lufttrummor. Sen lite senare ska vi gå ut och leka i snön och i eftermiddag blir det att hälsa på K´s föräldrar, tror vi dessutom skulle äta middag där. Blir säkert lika trevligt som alltid!

Har verkligen haft en bra helg här i Fällfors även om vädret verkligen inte varit på topp så har jag haft det super mysigt.. Igår blev vi väckta redan klockan 6. Låg och mös i sängen med kidsen till halv 7 ungefär. Dom är verkligen underbara! Sen var vi ut en sväng med skotrarna, skulle hälsa på K´s föräldrar men dom var inne i stan (Skellefteå). Så vi åkte till K´s farmor och fikade istället. Efter de åkte vi hem igen, bytte kläder och åkte in till stan för lite shopping. Köpte lite kläder och skor till ungarna. Var konstigt nog jätte svårt att hitta skor och fleecekläder. Men till slut löste det sig. Sen åkte vi till K´s syster vart vi åt middag och jag fick dessutom lukta på en 2veckors bejbis.. Så liten och söt. Måste nästan erkänna att jag fick väldigt stort bejbissug. haha. K´s föräldrar var även där, lika trevligt dom alltid att träffa dom. Och det bjöds på väldigt god mat. Efter de åkte vi på coop en snabbsväng sedan vidare mot Fällfors. Kidsen fick lördagsgodis och sen blev det sängen för dom. Jag och K slog på en film och det dröjde inte länge innan vi båda slocknade på soffan. Vaknade efter halva filmen, borstade tänderna sen fick vi upp och la oss i sängen och slocknade lika fort igen..

Idag är det söndag, vilket betyder att jag måste åka hem.. Klockan 5 ska vi börja åka mot luleå. Har ångest redan.. Vill inte åka hem, trivs verkligen bra här. Önskar jag kunde träffa K och kidsen oftare. Men som sagt det är 50 mil mellan oss vilket gör det lite mer komplicerat. Nu till veckan jobbar dessutom K eftermiddag och jag åker bort torsdag till måndag. Så vi kommer hinna ses 2 dagar ungefär. och det är mitt i natten när han slutar jobbet klockan 3 ungefär. Vilket betyder att jag dessutom kommer vara jätte trött på jobbet dom dagarna.. Men det är det helt klart värt. Kommer verkligen sakna K och barnen.. Hoppas verkligen jag kommer kunna träffa barnen snart igen. K vet jag ju att jag kommer träffa, kanske inte lika ofta framöver men vi kommer hinna ses. Det kommer bli tufft men jag antar att kärleken gör en stark. Jag hoppas verkligen de iaf. Nu ska jag verkligen ta vara på dom sista timmarna tillsammans med K och barnen. Det gör mig verkligen lycklig när jag får vara tillsammans med K och barnen <3



Nu ska jag byta om och sen ska vi klä på barnen och gå ut i snön.
Hade bra.
Kram!






- I wanna find a way to make this easy, i need you so much more -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0