Road to..

..nowhere


Sitter just nu hemma hos K i Fällfors, han sitter och spelar trummor. M sitter och spelar lufttrummor hon är så söt. Och R sitter bredvid och tittar på. Sandra sover ännu fast hon borde nog vakna med tanke på volymen just nu. Resan igår fick alldeles utmärkt, stack från jobbet redan vid 10. Packade klart resten och sen bar det av strax efter 11. Var framme i Fällfors kring halv 4, packade ur bilen sen åkte vi vidare till skellefteå för lite handling och MAX, så efterlängtat, dock inte lika gott när jag hade jordens huvudvärk och mådde riktigt illa. Men självklart slank det ner utan problem i vanlig ordning. Kom tillbaka till Fällfors igen vid 8-tiden, packade ut ännu mer grejer och sen åkte K och hämtade sina barn. Bland dom sötaste kidsen jag sett. Efter R & M gått och lagt sig blev det film och mys i soffan. Sandra somnade vid halv 2-tiden nån gång medans jag och K somnade strax innan 5, M hade tydligen bestämt sig för att inte sova under natten! Ännu mer underbart var det när vi vaknade av barnen redan vid 7-tiden. Konstigt nog är jag inte trött, men det kommer nog slå till som en käftsmäll sen. Vi fick ju iaf en mysig frukoststund tillsammans.

Snart ska vi klä på oss och bege oss ut i det fina vädret, K ska fixa sin skoter inför morgondagen och jag ska leka i snön. Finally! Som jag har längtat hit, mycket snö och våren är här! Det är så underbart skönt att slippa stan komma hit och bara vara. Mysa med Sandra och K + hans barn. Efter att Sandra vaknat till liv ska vi åka in till Skellefteå till leos lekland, gå på skopunkten och gina en sväng sen självklart träffa Evelina och Jerker! Kommer bli en riktigt bra dag, känner det på mig. I eftermiddag kommer dessutom Johnny och Emil hit, kanske blir några öl till kvällskvisten.. Barnen skulle nog sova hos sin mor idag så vi får se vad kvällen har att erbjuda!


Gårdagen var btw en riktig utmaning för mig. Det kom fram en hel del dolda känslor. Paniken växte i kroppen. Ilska blandat med besvikelse, så jävla respektlöst. Men jag har pratat om de, "lättat mitt hjärta" som man så fint kallar det.. Kändes bra att prata om de, för idag känns som en MYCKET bättre dag. Jag förväntar mig inte att det kommer gå felfritt nu, fler motgångar och utmaningar väntar, men vill man så klarar man de, eller?!?
Nog om de..


Nu ska jag slita K från trummorna sen klä på mig för nu är det snön som gäller!
Hade bra!
Kram.






- What can I say?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0