Reason to..

..cry


Godmorgon! Blev väckta klockan 7 i morse av söta lilla M, svårt att ha ett dåligt morgon humör när man blir väckt av en underbar liten prinsessa. Man blir mest bara glad! R han sover än likaså Sandra. Snart ska vi äta frukost så fort R vaknar vilket borde vara snart.. Sen blir det nog att gå ut i snön och leka med barnen. Solen börjar faktiskt sakta men säkert titta fram nu, hoppas det blir en solig och fin dag! Det tråkigaste utav allt är ju att vi faktiskt ska åka hem idag, jag och Sandra. Har haft en sån rolig och underbar tid här tillsammans med Sandra, K och barnen + lite besök av grabbarna från fredag till lördag. Trivs så himla bra här, får på något sätt sånt lugn i själen. Slipper tänka på alla problem som finns där hemma. Här är allting så lätt. Dagarna rullar på näst intill problemfria, och man har helt underbara barn omkring sig hela tiden. Det här är ganska svårslaget vill jag lova! Men det är bara att bita i det sura äpplet och åka hemåt igen!

Har förresten blivit väldigt förkyld, länge sen jag var såhär snorig och min hals är så svullen så det är tungt att andas. Så igår efter att barnen hade somnat blev det tv-mys i soffan och så åt vi ben and jerry glass. Mums! Råkade somna till en sväng på soffan så missade nästan hela beck filmen. Sen när vi skulle gå och soiva så kunde varken jag är K sova så vi gick upp igen vid 2-tiden och K fixade något att äta. Så det blev en nattmåltid, men det var inge fel med de inte.. Somnade åter igen vid 3-4 tiden kanske. Så man kanske inte är världens piggaste just nu. Men barnen skänker så mycket glädje och energi så det är nog ingen risk att man kommer hinna bli jätte trött under dagen, antar att den käftsmällen kommer när jag sätter mig i bilen påvägen hemåt.

Men nu måste man ta vara på den sista dagen tillsammans med K och barnen. Frukost snart som sagt, efter de ut i snön och busa. kanske vi skulle förbi K´s föräldrar en sväng så dom får träffa barnen och så Sandra får se deras enormt fina och gigantiska hus! Jag är helt såld på de. En vacker dag vill jag också hitta mitt drömhus, men den tiden kommer så småningom! Det blir hemvärd vid 3-tiden skulle jag tro. Trist men ett måste..


BTW så har vi ju hunnit träffa Evelina och Jerker i fredags, det var helt underbart att få se dom igen, som jag har längtat.. Blev dock bara en snabb sväng med tanke på att vi hade ganska mycket vi skulle hinna med. Men så himla guldvärt <3 Jag hoppas verkligen vi ses snart igen!

Nu är det dags för frukost tillsammans med K och barnen, mys <3
Hade bra!
Kram.





- I need this, i like it, i wanna live like this -

Kommentarer
Postat av: Catti

Låter som att ni haft en toppen helg. Jag blir så glad när du är glad. Tror den där k är en bra kille;) Ni får komma förbi i veckan, ja ska baka bullar! PUSS

2010-03-14 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0