Over the..

..rainbow


Har haft många tankar och funderingar på sista tiden.. Jag hoppas att det så småningom ska lösa sig. Men kämpar man tillräckligt mycket borde det ju få ett lyckligt slut?! Det finns många anledningar som gör det svårt men nu har jag fått prata ut om det mesta, känns bra! Men man fortsätter tänka, mest hela tiden. Det är jobbigt och det tar väldigt mycket på en men samtidigt tror jag att det behövs så man inte gör någonting förhastat. Men förr eller senare kommer jag hitta mina svar.


Tänkte egentligen vila lite nu så jag orkar med kvällen, blev inte många timmar sömn inatt. Men insåg precis vilket underbart väder det är ute så nu tänker jag klä på mig istället, slänga på lite musik i hörlurarna och bege mig ut på en riktigt LÅNG promenad i det fina vädret.. Rensa lite tankar och bara njuta av solen. Känns som att våren är nära nu och den kommer ALLTID göra mig glad och varm i själen!
Ska nog ta en promenad till min kära syster som dessutom ska bjuda mig och Sandra på middag idag, tacopaj. Den bästa utan tvekan! Så om jag tar en lång lång promenad nu och går dit sen så hinner jag kanske smygvila lite på soffan där innan maten, hade varit guldvärt!


Jag längtar till ikväll.. Tills klockan slår 02.30.. Varför det kan ni allt bra fundera på.

Sen måste jag bara tillägga att jag har världens mest underbara vän, som nu för tiden är känd med "namnet" grannen. Hon är underbar och är värd alla rosor i världen för att hon finns vid min sida just nu och stöttar mig och står ut med alla mina bekymmer. Bara av att du finns vid min sida vännen gör mig så varm och glad i kroppen, det finns INGEN som du. Jag är glad att jag har dig och jag älskar dig som om du vore min egen syster, miljoner kramar till dig vännen <3



Ne nu är det kläder på och musik på hög volym!
hade bra så länge!
Kram.








                                        - Heart of gold, hero of war -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0