One good reason..

..why

Fredag, den mest efterlängtade fredagen på länge är äntligen här.. Dagen har gått realtivt snabbt. Jobbade med Sandra idag och det gick lika smidigt och bra som alltid. Blev klar med allt i god tid som vanligt vilken var bra just idag med tanke på att jag vara tvungen att sluta lite tidigare.. Hade grym separations ångest från Sandra idag, vi brukar alltid spendera helgerna tillsammans men nu i helg är vi utan varandra, känns jätte skumt. Vi är verkligen som ett gift par, haha. Men nästa helg får vi mysa igen, torsdag till måndag i båthuset tillsammans med hennes familj. Dessutom jobbar vi med varandra hela veckan. Så jag har verkligen en bra vecka att se fram emot..
Sitter just nu och lyssnar när K spelar trummar, i love it! Har åkt tåg i 4h idag + bil i 1h ungefär så man känner sig lite små trött och seg. Var förbi och hälsade på hos K´s kompis och hennes karl när vi kom hit till Fällfors, hon bjöd dessutom på mat. Satt riktigt fint med tanke på att jag åt lunch klockan 10 redan. Kom hit till K vid halv 9 tiden. Blev lite sent för barnen, så det blev kvällfika och sen sängen för dom på en gång. Men i morgon hoppas jag på att det blir en mysig och rolig dag tillsammans med K och barnen, då har vi ju lite mer tid tillsammans också. Var så himla kul att få träffa M och R igen. Har ju faktiskt saknat dom!

I morgon blir det skoterkörning och grillning som står på schemat om nu vädret tillåter de. Sen ska vi hinna in till stan någon gång under dagen också. Handla lite kläder till barnen och kanske hälsa på K´s syster. Vi får helt enkelt se i morgon vad det blir. Hoppas iaf att det blir fint väder så man kan vara ute hela dagen. Ser verkligen framemot den här helgen. Och jag tror verkligen att den kommer bli riktigt bra också.

Har varit jätte nervös hela dagen, färstår egentligen inte varför.. Har hållt på att snubbla omkring och tappa grejer på jobbet, Sandra har verkligen fått skratta åt mig. Vet inte hur jag har kunnat vara så nervös för det är ju inte första gången jag träffar K precis.. Men kändes som att jag skulle på en första dejt typ.. Haha. Så jävla skumt. Men det var verkligen lycka när jag äntligen fick träffa K, har längtat och saknat mest hela veckan. Ändå är det inte så många dagar sen som han var uppe i Kiruna och jobbade.. Men det är väl såhär i början, tycker man verkligen om någon vill man vara med den personen mest hela tiden. Och jag önskar verkligen att vi fick mer tid tillsammans. Men just nu är det bara att gilla läget och låta framtiden avgöra resten. Jag uppskattar iaf all tid jag får tillsammans med han och tänker verkligen njuta av den här helgen tillsammans med han och barnen. Just nu är jag väldigt lycklig och det här känns verkligen rätt! Finna bara ett ord, KÄRLEK <3



Nu film med K och till de blire glass och massa annat gott.
Hade bra!
Kram.






- I´m living in a dream -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0