Now i´m that..

..bitch


Måndag idag, och konstigt nog har det gått jätte bra på jobbet idag och dagen har gått extremt fort.. Nu är det endast 2 och ½ arbetsdag kvar innan vi åker. Hoppas resterande dagar går lika bra och fort.. På onsdag får jag iaf jobba med min älskade Sandra igen. Det är alltid lika roligt.
Har ätit potatisbullar med lingonsylt till middag idag, tillsammans med grannen förståss.. Sen har jag nyss skrivit en felbeskrivning till the phonehouse. Måste skicka in telfonen IGEN, tredje gången sen i augusti, jag blir så jävla less. Har dessutom ingen telefon att ha under tiden, funderar om man kanske måste köpa en extra telefon så man inte blir utan i flera veckor. Ja det brukar ta flera veckor för dom att fixa telefonen. Irriterande, svar ja!
ehh, nog om de..

Har suttit och pratar ganska länge med L nyss... Rett ut en hel del saker och ting. Och jag blir så förbannad på oansvariga lata människor, helst när det är barn med i bilden. Barn är och kommer alltid vara prio 1. Men vissa människor verkar inte förstå de. Och barn behöver både en mamma och en pappa. Och när det finns två föräldrar som vill ta sitt ansvar varför kan man inte låta det vara så då? Bara för att man inte bor under samma tak betyder de inte att barnen måste bo på ett av ställerna. Vissa människor verkar inte förstå begreppet dela vårdnat. Man behöver inte göra saker och ting värre än vad dom redan är, för barnens skull måste man bita ihop ibland och göra det som är bäst för dom vare sig man själv vill eller inte. Tur att det finns kloka människor att prata om detta med. Det är så blandade känslor, känner mig så förbannad när jag pratar om de samtidigt som man blir så ledsen för barnen skull för det är dom lider mest av alla. Jag hoppas verkligen att det kommer bli ändring nu, för jag vet någon som verkligen älskar sina barn och kommer göra allt för dom.
Jag måste nog sluta tänka på det här för en stund annars kommer jag förmodligen få ett utbrott snart.

Nåväl, jag längtar tills inatt, har en överraskning som väntar. Är så sjukt nyfiken. Men den är iaf rosa och går att använda. Vilket gör mig ännu mer nyfiken. Allt som är rosa måste väl vara bra, eller? Iaf för mig. Jag är helt galen i rosa, finns nog ingen annan färg som gör mig så sprallig och glad. haha. Men nu är det inte så länge kvar, bara stå ut och vänta, det kommer bli spännande att se vad K har hittat på.



Nu ska jag bege mig till soffan, glo lite tv och kanske vila en stund..
Hade bra så länge!
Kram.





                                              - Always on my mind -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0