It ain´t..

..enough


Ännu en bra på jobbet avklarat, bara 1 och ½ dag kvar nu. Skönt! Idag var jag dessutom så duktig så jag promenerade till jobbet, var riktigt skönt väder dock blåser det ALLTID efter LK-vägen. Spelar ingen roll om det är helt vindstilla i resten av Kiruna så ska det fanimig alltid blåsa när man kommer ut på LK-vägen. Men som tur var hade jag mössa på mig och hörlurarna på så det hjälpte en hel del mot blåsten.
När jag kom hem fixade jag middag åt mig och grannen (ja hon äter alltid här för hon är alldeles för lat för att laga mat själv, förlåt Sandra men jag var tvungen), blev iaf fläskfilé gryta med klyftpotatis, grymt gott! Räckte till och med så vi fick oss varsin matback. Sandra sa redan under middagen att hon längtar tills i morgon då hon får äta sin matback. Hon är så söt! Just nu har jag tvättstuga, behöver lite rena kläder till helgen. Sen när tvätten är klar ska jag packa. Och ikväll blir det mys i soffan framför tvn med min kära granne.

Har insett att det inte är någon bra idé att skriva blogg när man är upprörd, kan lätt hamna lite för mct tankar och funderingar som man borde hålla för sig själv. Och ändå sitter jag här just nu, lite smått upprörd och vad gör jag?! Jo jag skriver blogg. Men tänker dock hålla min upprördhet borta härifrån det är ingen idé att spy ut sig en massa som ni ändå inte förstår riktigt..

Sitter och funderar vad man ska packa ner i väskan.. Iaf varma kläder och skoter kläderna, men det har jag redan färdigt sen förra resan, eller iaf hjälmen och handskar och såna grejer. Får absolut inte glömma underkläder som jag lyckades göra sist. Var tvungen att åka in till skellefteå och köpa nya. Fast jag klagar inte fick ju köpa nytt och nytt är alltid roligt. Men denna gång är kontot tomt så nu måste jag komma ihåg. Sen har jag och Sandra köpt en massa roliga grejer på Dollar store som absolut ska packas ner i väskan. Kommer bli en grym helg, hoppas hoppas hoppas att vädret blir fint! Jag håller alla tummar och tår. Och det kommer bli alldeles underbart att äntligen få träffa Evelina och Jerker igen, som jag har längtat <3



Ne nu ska jag plocka fram väskan och börja packa lite, sen efter de dusch och ner i tvättstugan igen.
hade bra!
Kram.


BTW fick jag en sviin fin kudde av K igår. Me like!





                                            - I´m just living my life -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0