I miss..

..you


Igår kom man hem igen efter en helt underbar helg i Fällfors. Länge sen jag hade sådär roligt.. Har njutit av varenda sekund, hoppas man snart får åka dit igen. K körde hem oss igår och jag mådde i princip svin dåligt hela bilresan, kände på mig att jag skulle bli sjuk. Mycket riktigt, 39grader i feber och förkyld blev domen när jag kom hem. Natten blev det värre, kunde knappt sova mådde så fruktansvärt dåligt kallsvettades och mådde illa. Ja det blev värre slutade med att jag låg och kramade toastolen resten av natten, magsjuka. Jippie! Men får vara glad över att det är första gången jag har det. Och nu förstår jag verkligen vad folk menar med hur hemskt det är.. Fy fan säger jag bara, aldrig mer. Får se när den vill ge sig. Mår fortfarande riktigt dåligt men febern verkar då vara lite bättre men det ska kollas upp alldeles strax. Antar att jag kommer leva på cola resten av min sjuktid, och kanske lite blåbärsoppa och nyponsoppa som K var och handlade åt mig igår.. Vi får väl se vad kroppen vill ta emot, cola funkar iaf alltid!

Kommer nog inte orka göra desto mer idag, har inte ens orkat packa upp min väska efter helgen. Blir nog ryggläge i soffan tills jag får tillbaka lite krafter. Sen måste jag höra med Sandra om hon kan åka och skicka iväg min telefon. Hade verkligen behövt få den ivägskickad.. Hoppas iaf att jag blir frisk snart så jag får börja träna igen. Blev inte desto mer träning förra veckan så nu är det mycket att ta igen.


Jag saknar Fällfors, jag saknar K och barnen. Jag saknar lugnet och lyckan i min kropp.
Hoppas jag får uppleva den känslan snart igen <3



Nu hämta en till cola sen ryggläge i soffan.
Hade bra!
Kram.






                                   - I want to feel you, i need to hear you -

Kommentarer
Postat av: Catti

Hoppas att du blir frisk snart så jag får träffa Han med stort K:) Sen saknar ju den lille sin moster!;)

2010-03-16 @ 08:38:02
Postat av: Sandra

Jag får träffa han redan idag :) Och sen kommer vi under veckan när jag blivit frisk, så får jag träffa bejbisen i magen och äta bullar :)

2010-03-16 @ 10:32:44
URL: http://pinksandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0