I´m gonna find a way to make..

..it


Idag har ja varit extremt trött men konstigt nog har det gått jätte bra på jobbet ändå.. Hunnit med allt utan problem. Kanske man borde sova 3-4h varje natt så det går bra på jobbet varje dag. Fast jag tror inte riktigt att det skulle hålla i längden. Skönt att det äntligen är fredag i morgon, en efterlängtad helg med ledighet.
For till gruvtrollets lekland idag direkt efter jobbet, min kusin var där med hennes familj. Länge sen man fick träffa hennes små tjejor, Julie och Klara. Dom börjar bli så stora, tiden går alldeles för fort. Men kanske åker till Gve i helg och tittar lite skoter tävlingar då ska jag nog passa på att hälsa på dom i deras nya lägenhet om det finns tid över till de. Hoppas de iaf! Efter gruvtrollet blev det middag med grannen i vanlig ordning, makaroner med bacon, avancerade grejer, not. Men alltid lika gott det är ju huvudsaken. Sen har vi nyss druckig kaffe och tittat andra avenyn. Och nu funderar jag på att hoppa in i duschen sen dyka ner i soffan under täcket, finns stor risk att jag kommer somna men det behövs mycket sömn i natt för mig vill jag lova..


Fredag i morgon.. Vilket betyder att det blir träning först sen efter de bastu med Sandra i vanlig ordning... Så skönt att basta och svettas bort all gruvdamm man samlat på sig under veckan. Sen efter de blir det garanterat film och mys i soffan.. Vi brukar allt som oftast hitta på något att göra om inte annat så kommer vi somna tidigt, vilket inte är ovanligt för oss på fredagar. Man är rätt utarbetad i slutet på veckan så det kan behövas lite tidig sömn vissa fredagar. Nåväl vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda..

Resten av helgen blir kanske att spenderas i Gve, skotertävling och besök om det hinns.. Utöver de har jag inte planerat mycket annat.. Tar det lite som det kommer. Längtar mer till nästa helg. Får åka bort redan på torsdag, ska bli GRYMT!! Nu håller jag verkligen tummarna att vädret ska vara med oss.. Sen får vi dessutom åka till leos lekland och göra av med lite energi, det är efterlängtat. Och på tal om skoterturen som är inplanerad.. Finns så mycket att längta till så snälla ge oss fint väder så vi kan njuta av helgen till fullo...



Nu är det dags för duschen, sen kanske lite mer kaffe!
hade bra!
Kram.






                                       - Never said i was an angel -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0