here without..

..you


Dag 3 på jobbet avklarat, idag har dagen gått riktigt fort och det har gått bra arbetsmässigt också. Skönt, onsdagar brukar vanligtvis vara min värsta dag under veckan men idag har det varit en bra onsdag. Dock försov jag mig i morse, första gången på länge. Vaknade klockan 6, av mig själv hyfsat pigg tittar på klockan reagerar inte tittar igen och säger högt för mig själv What a fuck?! ringde Sandra direkt så hon och brudarna kom och hämtade mig hemifrån, det var lite lyx. Som tur var har inte dagen blivit förstörd på grund av de, som det kanske brukar bli i vanliga fall. Skulle förresten lämna in en jobbansökan idag efter jobbet men då var hon inte där hon som jag skulle prata med så det får bli i morgon istället. Så jag och Sandra åkte hem och käkade middag istället. Korv och makaroner idag igen, men alltid lika gott. Och just nu sitter jag och njuter av att himlen är blå och solen lyser in i mitt köksfönster. Solen gör en så glad och vårkänslorna bara smyger sig på. Helt underbart!

Hade egentligen behövt ta mig en stödvila nu men tror inte att jag riktigt hinner med de, har match klockan 6 och sen träning igen klockan 9. Fullt upp hela kvällen med andra ord men det är bra för då går tiden fort vilket betyder att dagen fredag närmar sig. Och dessutom ska jag få jobba med Sandra på fredag, vi gjorde ett litet byte sins emellan eftersom hon ska köra mig till tåget. Ska dessutom bli kul att få jobba med henne vi har då alltid roligt på jobbet tillsammans, och den bästa patrullen dessutom, kan inte bli bättre.

Har hittat en låt som jag blivit helt besatt av, får inte nog av den. Den stämmer in så himla bra på situationen just nu. Kan ju lova att den går på repeat hemma hos mig just nu..
Delta Goodrem-Lost without you. Så himla underbar låt. Men är kanske inte sådär jätte bra att sitta och lyssna på den, blir galen av ensamheten. Att inte få komma hem och veta att K kommer vara här eller vara påväg hit. Det var jobbigt att vakna upp i morse, tomt i sängen bredvid mig. Ingen att pussa hejdå, ingen man kan morgonmysa med. Det är tufft när K är 50 mil bort varannan vecka. Men samtidigt försöker man se det positiva i det hela. Man hinner verkligen sakna han och jag tror att man verkligen kommer uppskatta att träffa varandra på ett helt annat sätt. Känns iaf skönt att jag får åka dit i helg, hitta på en massa roligt tillsammans med han och barnen. Synd att det är så kort tid hade hellre varit där en hel vecka eller varför inte ännu längre.. Men har inte riktigt möjlighet att ta ledigt från jobbet just nu. Men framöver kanske det blir annat. Dessutom har han och barnen lovat att komma upp och vara här under någon av hans ledigveckor framöver. Längtar verkligen tills jag får ha han här en längre tid, och självklart kommer det bli lika roligt som alltid att träffa Melody och Robin. Helt underbara barn!
Nu har jag iaf lovat mig själv att sluta tänka så mycket på saker som jag egentligen inte kan förutse svaren på, utan bara leva i nuet och ta allt som det kommer. Ingen kommer ändå kunna berätta åt mig vad framtiden har för svar och det vet inte jag heller. Jag kan bara hoppas på det bästa sen får ödet bestämma resten. Jag vet bara vad jag känner just nu och jag hoppas att det alltid kommer kännas såhär bra. Lyckan i min kropp går inte att beskriva i ord, jag känner mig så fruktansvärt glad just nu. Även om saknaden är stor så finns glädjen inom mig alltid där! Jag har någon att längta till, någon som verkligen tycker om mig för den jag är. Det är nog det här som jag kallar kärlek <3




Nu ska jag smita iväg till soffan en sväng innan matchen, är så illa tvungen. haha.
hade bra!
Kram.







                                - It´s just my luck to find someone like you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0