Heart of..

..gold


En tung vecka.. Hela veckan har jag varit så fruktansvärt trött och omotiverad till allt. Har knappt varit roligt att träna, jobbet har varit segt, tur att jag jobbar med Sandra hela veckan då får man vara såhär trött. Och jag tror inte jag är ensam om de vi har försovit oss varannan morgon nu, i morgon verkar det vara min tur igen. Får se hur det går.. Men snart är det helg iaf, så efterlängtat.

Känns som att all energi bara rann ur mig i söndags när jag kom hem till Kiruna igen, jag vill tillbaka.. Det är en konstig känsla men samtidigt väldigt spännande.. Idag när jag och Sandra kom hem från jobbet var det dessutom alldels tomt här hemma hos mig. Men jag lagade iaf mat åt oss, korv och makaroner det är då fanimig alltid gott. Men jag saknar thai maten, den slår det mesta vill jag lova.



Jag känner mig nyfiken samtidigt som jag är livrädd. Men känns som att det är någonting som är värt att kämpa för, jag kan inte veta svaren förrän jag tar reda på dom.. Jag jobbar mig sakta men säkert framåt, känns bra, iaf just nu.. Jag kan inte veta vad som kommer hända i framtiden och jag inte styra över känslorna men jag hoppas verkligen att det kommer bli något väldigt bra av det här. Jag tänker inte pressa mig själv och jag tänker inte känna något för någon annans skull den här gången.. JAG SKA TÄNKA PÅ MIG SJÄLV.. Åtminstone försöka.
Nog om de..



Nu är det träning, sen sova och längta..
Hade bra!
Kram.






                                 - I want to know what real love is -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0