Don´t never let me..

..go


Äntligen, jag säger bara ÄNTLIGEN... Nu vänder det, jag fick i mig lite mat igår. Har ätit frukost idag. Jag börjar bli frisk. Jippie! Oj så jag har längtat efter den här dagen! Är så fruktansvärt less på att sitta hemma hela dagarna utan ork att göra något, utan att kunna äta. Så det känns helt underbart att få tillbaka lite ork och framförallt få behålla maten man äter. Så i morgon tänker faktiskt jag gå och jobba. Jag saknar mitt jobb saknar mina arbetskollegor. Saknar gruvan även fast det är helt underbart väder ute idag. I morgon blir en bra dag, jag känner det på mig!

Idag ska jag äntligen få gå ut, hälsa på syster, äta bullar och mysa med bejbismage.. Oj så jag har längtat efter bejbismagen! Den har säkert växt en massa nu också. Har ju inte sett henne på 2 veckor nästan.. Det ska bli kul. Ska nog försöka ta mig ut på en liten liten promenad också. Känner att jag behöver lite friskluft, efterlängtat friskluft! Känner mig som ett litet barn på julafton idag. Bara för att jag mår så mct bättre. Sitter dessutom och tittar ut genom mitt köksfönster och det är helt underbart väder. VÅRKÄNSLOR <3

Jag längtar grymt mycket till påsken, är ledig både fredag och måndag ifrån jobbet, så jag och Sandra drar redan på torsdag upp till deras båthus. Samma som förra påsken. Det var underbart och kommer garanterat bli minst lika underbart iår igen. Hoppas på fint väder då ska dessutom skidorna packas med. Längtar tills jag får börja åka skidor igen och nu verkar ju vädret tillåta de också.



Nu ska jag hoppa i duschen sen vänta att K ska komma.
Hade bra!
Kram.





                                    - Can you make my dreams come true? -

Kommentarer
Postat av: Catti

MYS! Magen den bara växer, å den lille lever om;) Kul att ni kommer i ´kväll, då får jag äntligen träffa den mystiske K! :)

2010-03-18 @ 11:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0