Curly..

..Sue


Ja som vanligt hade man middag på bordet idag när man kom hem, sånt lyx så det finns inte.. Känner mig sjukt bortskämd, vette tusan hur jag ska klara mig ensam nu resten av veckan.. Jag och Sandra får väl leva på korv och makaroner, men det är ju alltid lika gott ändå så tror inte vi kommer klaga.. Fast tacka fan vet jag thai mat! Men får ju äta mer thaimat när vi åker till Fällfors, LYX!


Idag har varit en lååång dag och jag är trött. Varit på möbelhuset och jysk med Sandra efter jobbet, köpte korgar till hatthyllan i hallen och en en LOVE skylt som jag ska sätta upp ovanför sängen, måste bara köpa en tavellist eller något så jag slipper förstöra tapeten.. Efter de åt vi middag som våran underbara kock hade fixat i vanlig ordning.. Sen blev det tvättstuga och dammsugning.. Sen har jag varit till min kära mor en sväng och nyss har jag klippt och färgat hår på en go pojke. hihi. Hoppas bara att resultatet blev bra annars kommer jag förmodligen inte kunna sova inatt. Håller tummarna stenhårt för snart ska färgen tvättas bort.


Nu är det dags för ännu ett ryck i tvättstugan..
hade bra!
Kram.








                   - I fear it all too much but part of me believes -

Kommentarer
Postat av: Grannen

Jag älskar korv och mackisar :D Men thaimaten har varit alldeles alldeles underbart att äta dom här dagarna. Och mer får vi snart :) Inte länge kvar nu tills vi får lite semester, fantastiskt!

2010-03-02 @ 20:17:30
URL: http://lifeonedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0