By your..

..side



Äntligen fredag! Jobbdagen har gått fort, blev en riktig glidar dag. Skönt! Jag och Sandra avslutade precis arbetsveckan med mat från empes, satt som jävla fint i magen. Så nu förtjänar jag en stöd vila innan jag och Sandra ska äta ännu mer onyttigt tillsammans med en bra film och massa mys! I morgon bär det troligtvis av till Gve, redan vid 9 tiden så blir tidigt i säng idag. Det är ändå skönt att vara sysselsatt under helgerna så man gör någonting roligt av sin ledighet. Hoppas dock på fint väder så man slipper frysa under skotertävlingarna. Sen ska vi försöka hinna med att hälsa på kusin och självklart åka på dollar store också.. Ser framemot kvällen och morgondagen!


Sitter och funderar mycket på vad som hänt på sista tiden.. Allt har varit lite av ett kaos. Läste dessutom K´s blogg nyss. Får så ont i hjärtat. Tänk om folk skulle bry sig om sitt eget istället för att lägga sig i andras liv?! Jag har varit med under resans gång dom senaste veckorna och jag kan inte säga annat att man ska följa sitt eget hjärta och inte göra något som sårar en själv bara för att den andra ska må bra. Jag tvivlar inte en sekund på att K kommer göra någonting bra av det här och ta sitt ansvar och finnas där till 110%. Även om man jobbar borta varannan vecka betyder det inte att man inte kan finnas där. Man kan finnas där på olika sätt men man kanske inte alltid har möjligheten att vara närvarande. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen..
Jag tvivlar inte på dig K, jag tror du kommer klara det här bra. Du är en underbar person så för mig finns ingen tvivel på dina val i livet!



Det var nog alla mina dagens tankar!
hade bra!
Kram.







                           - If my heart had a face, it would be smiling -

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har helt missat att bloggen lever igen, men wiieho vad glad jag blev när jag märkte det! ;)



Längtar tills nästa helg vännen, saknar dig så det knarkar!

2010-03-05 @ 17:53:39
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0