Bad..

..Romance


Då var man tillbaka i verkligheten igen, kändes på något sätt så fel och jobbigt att komma hem igen.. Men man har ju plikter som väntar så jag antar att man inte har något val. Men snart får jag åka tillbaka dit igen, till snön och lugnet.. Och dessutom ska min älskade vän Sandra följa med nästa gång.. Hoppas bara att bror inte behövde sin skoter för då får jag ta med den också, kommer bli grymt.. Dock hoppas jag att det är bättre väder än vad det var nu i helg, men jag tror på vädret denna gång.


Har haft en riktigt lyxig helg, allt serverat på ett silverfat, frukost på sängen och mat på bordet. Har känt mig som en liten prinsessa hela helgen. Uppskattades till 110% men är inte riktigt van att bli så bortskämd men jag är helt klart nöjd. Inte nog med de så hade jag och Sandra middag på bordet idag när vi kom hem från jobbet.. Känns helt underbart, jag ligger verkligen i lä med min matlagning om man säger så, men så småningom kommer jag ikapp, haha..



Nu blir det ryggläge i soffan tills träningen börjar halv 8.
Hade bra!
Kram.









                       - I want your drama,  the touch of your hand -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0