Bad..

..day


Dag 2 av 4 avklarad. Så skönt. Bara bita ihop nu och klara sig igenom dom 2 sista dagarna.. Har varit två tuffa dagar på jobbet. Men hoppas det blir bättre i morgon.. Känner mig inte alls på humör för att skriva idag men ska försöka få ner några rader iaf.
Middagen stod på bordet idag när jag och grannen kom hem, pasta med köttfärssås! Riktigt gott. Sen direkt efter maten hoppade vi i bilen och åkte till gve för att gå på dollar store. Lika roligt som alltid. Fast jag kom riktigt billigt undan den här gången, hittade inte allt för mycket. Mest en massa små saker. Men det gör inget för min ekonomi är inte den bästa just nu. Men nu är allt fixat och klart inför påsken. Längtar som bara den till på torsdag då får jag äntligen åka iväg med min älskade vän Sandra..

Har varit en jobbig dag känslormässigt idag.. Har varit på fruktansvärt dåligt humör hela dagen. Och när jag har såna här dåliga dagar går mina tankar i helt fel banor, negativa banor. Jag ska inte tänka när jag är upprörd jag vet ju att det bara går åt helvete då. Blir så irriterad på mig själv och framförallt borde jag hålla käften om mina tankar och inte dela med mig av dom till andra i min närvaro.
Nu har dock den arga Sandra övergått till en ledsen Sandra. Det vänder snabbt när man tänker för mycket.. Ska iaf försöka sluta tänka nu och sova på saken och hoppas att det blir en mycket bättre dag i morgon. Allt brukar hitta sin lösning till slut. Men just idag är helt fel dag.



Nu sängen, men först borsta tänderna.
Godnatt!
kram.





                                                 - Sleeping my day away -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0