Almost..

..easy


Igår var en underbar dag.. Den avslutades med trevligt sällskap och några öl. Första ölen på 2 månader, dom slog till ganska fint vill jag lova.. Blev dock sängen redan klockan 12 för mig och Sandra, vi var helt slut så jag kan lova att jag slocknade direkt huvudet nuddade kudden. Vaknade i vanlig ordning klockan 7 i morse, näst intill pigg. Hade dock svårt att andas min hals har svält igen och i morse kunde jag inte ens säga R, vet inte alls vad jag har lyckats med?! Hoppas iaf att det blir bättre.. Nu har grabbarna precis åkt iväg för att fixa K´s skoter sen skulle han hämta sina barn från deras mor också.
Vi hade en mysig frukost stund tillsammans allihopa i morse, det är nog bland det bästa som finns när man är ledig. Man får sitta och äta frukost hur länge man vill, det är mys. Så fort grabbarna och barnen kommer tillbaka ska vi klä på oss och åka iväg på en skotertur.. Det blir grillning och pulkåkning. Pulkan är det viktiga, har ju lovat Robin att vi ska åka pulka så den får vi absolut inte glömma! Vädret är helt underbart så det känns som att det kommer bli en minst lika bra dag idag också. Hoppas på det bästa.. Vad kvällen har att erbjuda återstår dock att se!

Jag måste bara få säga att jag känner mig grymt lycklig just nu, trivs så himla bra här i Fällfors. Det är så lugnt och harmoniskt. Önskar bara att saker och ting vore lite lättare, men det tänker jag inte gå in på just nu. Nu tänker jag bara njuta av hur underbart livet är och ta vara på den energi som all glädje inom mig bjuder på! För första gången på länge så känner jag mig riktigt nöjd med livet! Låt det nu få vara såhär, länge länge!



Ne nu ska jag lägga mig på soffan och vila ögonen en stund så min huvudvärk försvinner!
Hade bra!
Kram.






- Please don´t leave me -

Kommentarer
Postat av: Tesse

Underbart!

2010-03-13 @ 10:08:39
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej min älskade vän!

Det var så himla mysigt att träffa er igår, energipåfyllning. Saknar er så man inte vet vad man ska göra ibland. Ni är helt underbara.



Jag hoppas att ni får en fin dag!

Puss och kram

2010-03-13 @ 10:48:22
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0