all by..

..myself


Sådär då var tisdagens jobb avklarat.. Iaf det som man får betalt för. Nu är det sysslor här hemma som väntar. Har iaf precis ätit middag, ska vila magen en stund sen väntar storstädning. Måste dammsuga hela lägenheten efter att alla kartonger legat överallt och skräpat. Sen får jag äntligen sätta ut min nya matta i vardagsrummet. Är som på tiden att jag skaffat mig en matta dit. Blev dock en vit ryamatta, jag vill ju egentligen ha en rosa men det får vänta tills jag blir rik eller nåt. Sen ikväll klockan 8 är det match, känner mig inte sådär jätte peppad men det ska nog gå bra ändå.. Serien är ändå snart över, känns ganska skönt. Blir tidigt i säng idag, har varit så grymt trött dom här två dagarna på jobbet så i morgon är målet att jag ska vara mycket piggare än idag. Vi får väl se, har en känsla av att jag kommer misslyckas.

Är en rätt tråkig dag idag ändå. K har åkt hem idag. Men jag åker dit till helgen så känns inte alls lika jobbigt då. Men förstår inte hur jag ska klara de framöver. Jag menar han har åkt hem idag på dagen, har hunnit träffa han 3ggr på jobbet och ändå tycker jag att det REDAN är jätte jobbigt och tomt här hemma. Hur ska det då gå nästa vecka och 2 veckor framåt? Det kommer bli tufft. Men jag har inget val bara att kämpa på och hoppas på att dagarna/veckorna ska gå fort. Men helgen som kommer nu får mer än gärna ta en evighet. Jag trivs verkligen i Fällfors. Jag får sånt lugn i min själ och mår så bra när jag är där och så fort jag åkt därifrån så längtar jag tillbaka. Tur att jag får åka dit i helg och må bra. Träffa Melody och Robin igen. Ska bli hur underbart mysigt som helst. Hoppas på fint väder så kommer helgen förmodligen bli perfekt!

Fick btw veta att jag får tillbaka pengar på skatten, ingen stor summa men alla pengar är välbehövda. Dessutom kommer dom perfekt till semestern. Ja precis SEMESTERN. Första gången på många år som jag tänker ha riktig semester, betald semester. Kommer bli helt underbart. Och dessutom har jag beställt fint väder under dom 4 eller 5 veckorna. Så nu hoppas jag bara att vädergudarna har lyssnat noga på mig. Bra vårväder och bra semesterväder. Sen är jag nog rätt nöjd.


Ne om man skulle göra ett ryck och städa undan lite och dammsuga.
Hade bra!
Kram.





                                                      - Lost without you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0