Yours to..

..hold


Äntligen frisk.. Har haft jordens magsjuka, från onsdag kväll till igår morse. Och nu har jag äntligen blivit frisk efter ett helvetes dygn. Dock har min stackars älskling åkt på de nu. Men måste ändå säga att det är bättre att han får det än att Robin och Melody blir sjuka.. Dock tycker jag extremt synd om honom. Hoppas iaf att han ska bli frisk till dopet, det får vi bara inte missa. Men ska ta väl hand om han så han hinner bli frisk <3

Min semester börjar inge bra, men nu är jag trots allt ledig HELA sommaren. Hur skönt och underbart som helst. Och K har bara en förmiddags veckan och en eftermiddags vecka sen har han också semester. 7 veckor tillsammans, helt underbart.

Och så måste jag ju rätta till det jag missade i förra inlägget, SJÄLVKLART längtar jag tills jag får träffa er också Linn med familj. I morgon ses vi ju igen!

Ne nu ska jag mysa lite med min sjukling.
Hade bra!
Kram.




- My life would suck without you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0