What a..

..fuck


Det är onsdag idag, tror jag iaf?! Jag har verkligen börjat tappa bort dagarna nu när jag inte jobbar längre. Trodde inte det var möjligt. Men nu har jag lyckats med det själv också. Dumt. Kom hem igårkväll vid 8 tiden. Hann med att spela lite trummor, sen låg vi mest på soffan och åt STORA ostkrokar. Flög nästan upp i taket när vi insåg att klockan var 2. Hopp i säng upp tidigt. Melody skulle ju till tandis.

Så alltså idag, vi hämtade kidsen åkte till tandis i Byske. Vidare till Skellefteå. Hämtade våra utemöbler, köpte dynor till, blev lite mer. En hammock (eller hur fan det stavas?), en spegel, sen fick Robin och Melody varsin plaststol. Grön och Rosa, självklart! Köpte present åt systers bejbis, ja som fortfarande ligger i magen. Men den är på G det vet jag! Besöket i Skellefteå avslutades med handling på Ica Maxi, helt klart mitt favorit handlingsplace.

Resten av dagen har vi myst på här hemma, spelat trummor hur länge som helst. Robin har blivit så himla duktig, han kommer bli bättre än sin far en vacker dag, Förlåt älskling men sanningen är lite hård ibland. Melody och jag har lekt "krig" tills hon blev jätte trött och låg på golvet och tittade i taket.
Nu håller K på att springa omkring här och kopplar in och kopplar ut en massa jävla högtalar, man kan undra VAD FAN HAN HÅLLER PÅ MED?!?!?!?!? Nåväl jag säger ingenting nu utan spöar skiten ur han sen. Eller så överöser jag han med kärlek istället. Har inte riktigt bestämt mig.


BTW så har jag ÄNTLIGEN fått tag på mina rosa converse skor. Dom kommer finnas uppe i Kiruna när vi åker upp nästa vecka. Kan inte säga annat än att jag är LYCKLIG <3 se själv, dom är helt underbart fina! Och självklart ska jag införskaffa lika snygga skor åt sötnosen Melody.



Dags att brotta ner K i underläge.
Hade bra!
Kram.



- We made it -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0