We belong..

..together


Söndag idag, tror jag iaf. Dagarna går så sjukt fort. Det har regnat rätt mycket. Men idag har det varit uppehåll och lite sol ibland också. Varmt som tusan så vi har passat på att vara ute några timmar. Spelat fotboll och svettats. Hur kul som helst att sparka boll, plast boll. Haha..
Har hunnit fixa en massa i hemmet också. Jag gillar ordning och reda, vill veta vart allt finns och vill helst undvika kaos. Så det är bara att gilla läget K. Fast han hjälper mig enormt mycket och det uppskattas till 100%. Tack älskling.
Snart är mina flyttlådor tomma också, så skönt.

K har åkt iväg för att skjutsa en kille till tåget i Jörn. Robin och Melody sitter och spelar trummor och har nyss haft sin farmor och farfar på besök. Alltid lika trevligt. Jag tycker verkligen om K´s familj. Dom har verkligen fått mig att känna mig som en i familjen. Känns hur bra som helst.

I morgon ska vi in till stan för då är det dags för min födelsedagspresent som K har ordnat åt mig. Han har ju råkat försäga sig till en viss del, men jag är fortfarande hur nyfiken som helst, ska bli riktigt spännande. Sen ska vi försöka hinna fara och köpa en strykbräda, det är något som jag verkligen behöver just nu. Och när jag får nästa lön ska jag köpa mig en symaskin. Perfekto!


Dags att fortsätta städa.
Hade bra!
Kram.




- You are my everything -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0