Only..

..you


Har anlänt till Kiruna idag, risken finns att jag återvänder söderut redan i morgon.. Hade varit väldigt skönt med tanke på det totalt värdelösa vädret här. Jag vill helst tillbaka till sommaren. Men det hade varit kul att stanna här och träffa sina nära och kära. Men det hinner jag göra nästa vecka.
K jobbar eftermiddag nu så jag hinner i princip inte träffa han mer än på morgonen innan han börjar jobba, så det känns inte lika tungt att åka ifrån han några dagar. Men jag får se hur jag gör, syster och banne åker iaf i morgon.

Jag längtar verkligen tills K får semester. Kommer bli helt underbart <3


Nu vill mamma att jag ska skära grönsaker, bäst att lyda order.
Hade bra!
Kram.



                                          - You are the one for me -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0