need to jump in the cold..

..water


Det är måndag, jag är hemma, ENSAM. Mindre roligt. Saknar mitt hjärta som är uppe i Kiruna och jobbar.. Snart en vecka sen vi sågs. Känns hur skumt som helst, tycker inte om att vara utan K. Men nu är det inte länge kvar tills vi ses igen, tur de.
I morgon börjar våran barnvecka. Ska med Robin och Melody till Storbränna på 50års kalas. K´s pappa fyller år. Hans syster med familj är även där, synd bara att K inte är här.. Ska även till stugan med kidsen för att äta middag. Sen får vi se om det blir bilfärd upp till Kiruna på kvällen eller om jag väntar till onsdag morgon.. Det får morgondagen avgöra.

Har iaf varit riktigt skönt att vara i stugan en hel vecka, haft super fint väder och ätit en massa massa gott. Har badat, solat och bara njutit av sommaren. I kiruna verkar det aldrig bli sommar känns som att jag flyttade vid rätt tidpunkt.


Var förbi Marie en sväng ikväll nu när jag kom hem, har verkligen saknat Robin och Melody så kände att jag var tvungen att få träffa dom nu när jag ändå hade chansen, fast i morgon kommer dom ju hit. Känns hur kul som helst. Kanske det blir att fara och bada en sväng på morgonen innan vi ska på kalas. Det återstår att se, hoppas iaf på en STOR sol så man kan ta sig en svalkande dopp.



Dags att ta tag i packningen och duscha.
Hade bra!
Kram.



- I miss you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0