It never felt so..

..real


Måndag "morgon", jag är fruktansvärt trött, har haft migrän i natt var tvungen att sitta upp i 1-2h för att inte må dåligt. Alla nära och kära är på jobbet. Jag måste ta tag i lägenheten, tömma det som går att tömma. Det kommer en kille och tittar på den idag, jag hoppas verkligen att han tar den. Skulle vara underbart att bli av med den och slippa betala dom där jävla hyrorna.

Ska tydligen laga middag idag. Vet precis vad jag ska göra. Hoppas bara jag kommer ihåg allt för receptet ligger nerpackat i en låda hemma i Fällfors. Men det kan ju inte bli mer än åt helvete.. Finns ju empes om det skulle skita sig totalt.


Jag hoppas verkligen på fin väder nu när vi kommer hem. Endast en halv arbetsdag kvar för K i morgon. Sen ska vi vänta på mor som slutar halv 2, henne ska vi dumpa av i Gve. Sen rullar vi hemåt och jag har beställt sol så jag hoppas att väderguden har lyssnat på mig.



Dags att hoppa i kläderna och bege sig till lägenheten.
Hade bra!
Kram.




                         - Just another day in the world we live in -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0