I know what I..

..want


Konstigt väder ute idag. Sol ibland, moln ibland. Inge regn. Varmt men ändå inte. Skumt. Nästa vecka lovar dom iaf jätte fint väder, hur bra som helst. Idag åker vi upp till Kiruna igen. K´s sista arbetsvecka innan semestern, så skönt. Synd för han att han "måste" spendera sin första semester vecka i soliga och sommarvarma Kiruna. haha.

På fredag är det midsommar tror jag?! Midsommar ska iaf firas i Jukkas, det känns iaf som att det räcker med alkohol en dag i helg. Ska ju faktiskt inta alkohol helgen efter också när det är festival. Så det räcker gott och väl med en dag vardera helg. Nu på söndag åker jag ner till stugan i Renholmen, ska bli kul att spendera några dagar tillsammans med familjen.

Idag ska K´s barn till sin mor. Kommer sakna dom. Även om Robin är i en extrem trots ålder just nu så vet jag att det kommer kännas tomt utan dom. Men om 1 vecka ska dom vara med oss igen. Då ska dom få åka upp till Kiruna, gå på festivalen men självklart bara under dagen..


Nu ska jag banka liv i min älskling som bara sover hela tiden.
Hade bra!
Kram.




- In my heart -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0