Forever in my..

..life


Jag är trött, konstant trött känns det som. Det är iaf lördag idag. Jag tappar nästan bort dagarna litegranna när jag inte jobbar. Har nyss kommit hem från Ida, Lennie och Love. Love och jag har blivit bästa kompisar. Han har lovat att jag ska bli hans förebild när han blir lite större. Mamma Ida håller nog inte riktigt med. På måndag kanske jag får sniffa lite bejbis igen, Mys.

K borde komma från jobbet snart, mamma och pappa borde komma från stugan snart. Idag ska det grillas med HELA familjen. Grymt. Sen ikväll tror jag det var tänkt att jag och Sandra ska dricka ut och slå klackarna i taket? Kan det verkligen stämma?! Jag har inte varit ut sen snöfestivalen, januari måste det ha varit?! Känns hur skumt som helst, men det blir säkert skoj. Får hoppas på de iaf.


Nu är det inte många dagar kvar tills jag får åka hem igen, måste ta tag i det sista i lägenheten också. Några lådor kvar som ska med denna gång. Får hoppas att det mesta får plats iaf. Annars får vi ta det efter festivalen nån gång. Är inte desto viktiga grejer kvar så ingen stress inte.


Ryggläge en stund innan maten kanske?!
Hade bra!
Kram.




                                                    - In the stars -

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jag får nog försöka förklara för Love att han inte ska lyssna på allt du säger. :P

2010-06-12 @ 22:52:26
URL: http://idaraty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0