A secret..

..place


1 vecka sen sist. Har inte hänt desto mer. Pappa har fyllt år, jag har fyllt år, Anna och Linn har fyllt år. Vilket har resulterat i att det har blivit mycket tårtätande. Klagar jag? Svar nej! Även om jag inte är något stort fan av att äta tårta så har jag ätit tårta för hela året nu känns det som.
Har fått jätte fina presenter dessutom, men måste nästan erkänna att jag fortfarande är mest nyfiken på vad K har hittat på för något. Spännande värre!!

Ikväll ska jag jobba, servering på statshuset. Tror det var något om att fira dom som jobbat i 25år för kommunen. Ska bli rätt kul ändå, var länge sen jag jobbade på någon liknande tillställning. Måste vara närmare ett år sen sist. Synd bara att det är så himla dåligt betalt, men pengar är ju alltid pengar. Positivt tänkande.


Snart borde K komma från jobbet. Måste hinna mysa med han ett tag innan jag måste dra och jobba. Jag längtar verkligen hem nu. Kiruna bjuder varken på bra väder eller roliga saker att göra. Så nu vill jag verkligen åka söderut igen. Fortsätta med allt pyssel och fix där hemma. Men nu är det bara 4 dagar kvar. Hoppas tiden går fort.



Dags att fixa sig i ordning inför kvällens jobb sen ryggläge i soffan en stund.
Hade bra!
Kram.




                              - Take me back to the place I belong -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0