The way I..

..are


Det är en trött dag idag, känns som att jag håller på att somna mest hela tiden.. K är minst lika trött, han var nästan omöjlig att få upp i morse. Att vi aldrig lär oss att lägga oss i god tid. Man får helt enkelt skylla sig själv..

Det är dåligt väder idag igen.. Länge sen vi hade såna här skit dagar, men i morgon har dom lovat sol igen så får hoppas på det bästa. Har inga planer alls idag, man blir inte så peppad till att göra saker när det är dålgit väder. Dock måste jag dammsuga och kanske fixa lite annat, får se vad jag orkar med.

Kidsen bråkar emellanåt men är även hur goa som helst, Melody har varit riktigt kelis. Hur mysigt som helst, framförallt på morgonen..

Jag längtar så otroligt mycket tills syster, Anders och lilla prinsessan Millie kommer. Ååh vad jag saknar dom. Och jag längtar tills Sandra kommer känns som evigheter sen sist. Men nu är det nära och vi ska mysa järnet. Sen har min kära bror lovat att komma också snart, hoppas hoppas. Men vi börjar med V.31 då kommer Anna och hennes familj, mys!


Nu göra lunch till kidsen.
Hade bra!
Kram.



- I miss my family and my friends -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0