pleasure and..

..pain


Long time ago.. Jag har varit i farten och inte haft tid helt enkelt att skriva. Blev kiruna festivalen med K och barnen, mest värt var det att promenera på dagarna med Robin och Melody, dom tyckte helt klart om karusellerna. Vi hade hyfsat tur med vädret. Blev en snabb sväng hem och packa om väskorna sen vidare till Piteå. K´s mamma hade bjudit barnen med deras respektive dit. K´s pappa har fyllt 50 så därför blev det en liten resa dit. Rock kväll med god mat och några öl, övernattning på hotell och det bästa var helt klart sällskapet och sen hann vi ju faktiskt med Dollar store också. Torsdag till fredag blev vistelsen där, fredag åkte jag och K vidare upp till Pajala, övernattning hos syster och hennes karl (hennes karls stuga), marknad på lördag sen hemåt igen.

Nu har vi det lugnt och skönt här hemma, massa sol och några kalla öl slinker också ner. Frukosten åt vi ute på våran nya uteplats och middagen kommer säkert också serveras där, det blir grillat. MUMS!


Jag älskar sommaren MEN jag hatar verkligen myggen, tur att det har lugnat ner sig väldigt mycket nu sen vi kom hem igen.. Men helst hade jag sluppit dom helt och hållet. I morgon hoppas jag på lika fint väder och att jag ska få ta mig ett svalkande dopp, för just nu håller jag på att rinna bort i den här värmen. Men jag ska inte klaga det är HELT underbart med sommar, värme och strålande sol <3


måste nog gå ut i finvädret igen.
Hade bra!
Kram.




- hurtful -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0