I´m living my..

..dream


Idag har K´s barn kommit, helt underbart härligt. Har verkligen saknat dom.
Kom hem för kanske 2h sen, har varit i stugan på middag hos mor och far, fast det var jag som lagade maten men det var ändå hur trevligt och mysigt som helst. Nu är dessutom Robins cykel fixad så det blev en hel del cyklande för kidsen.

I morgon blir det fiske och middag hos svärföräldrarna i Storbränna. Annars är inte mycket annat planerat, men hoppas självklart på fin fint väder! Det är helt underbart med semester och sommaren är hur härlig som helst här hemma. Och vi har verkligen haft tur med vädret hittills, nästan lite för varmt för mig ibland, jag är ju van vid Kiruna sommar, tragiskt nog.


Jag har iaf en helt underbar sambo, han gör mig lycklig <3


Nu dags för lite kvällsfika kanske?!
Hade bra!
Kram.



- Need to grow old with a boy like you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0