I´d come for..

..you


Nu sover kidsen, efter plask och lek i badbaljan.. K sitter och leker med sina fiskespön, tror han försöker verka smart fast jag har förstått att det är raka motsatsen. Jag funderar på att ta en iskall dusch. Svettas så jag håller på att rinna bort.. Haft feber hela dagen tydligen?!, halsen gör ont och näsan smårinner.. Men ingen rast och vila när Robin och Melody är vaken, dom har alldeles för mycket energi i kroppen för att man ska hinna vila. Men man får däremot ut mycket av dagen tillsammans med kidsen..

Idag har vi varit in till stan och gjort lite ärenden.. Har inte direkt varit något toppen väder, men i morgon hoppas vi på fint igen då blir det bad och annat skoj. Syster och hennes karl skulle dessutom komma och bada med oss om det blir fint. Skruttis vill inte titta ut än och dessutom saknar jag henne väldigt mycket så det blir bara kul om dom kommer.


Nu finns det inge mer att uppdatera om..
Hade bra!
Kram.



- Beautiful love -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0