Hot like..

..hell


Dagen har bestått av fiske, middag hos svärföräldrarna och underbart väder.. Helt sjukt vad varmt och soligt det är hela tiden.. Har varit ute hela dagen lång. Kom in igen för en liten stund sen, kidsen har varit ute och cyklat och K har klippt gräsmattan.. Nu sover kidsen och K spelar trummor, jag fixar hushållet i vanlig ordning.. Och svetten rinner vill jag lova, blir en KALLdusch snart.

I morgon har vi inga planer alls, hoppas på fint väder så kanske vi hinner åka och bada under dagen. Måste ringa kusinvitamin och kolla vad dom har för planer. Dom är nämnligen i Piteå så vi hade tänkt hinna träffa dom innan dom åker hemåt igen.


Jag längtar tills skruttis kommer (systers bejbis). Tycker det borde vara dags snart. I morgon är den stora dagen, men det verkar som att skruttis inte vill ut än. Men jag tok LÄNGTAR <3


Dags att hänga tvätt.
Hade bra!
Kram.



- I´m living in a dream -

Kommentarer
Postat av: Catti

Skruttis är lite seg men snart kommer h*n, hoppas jag. Om inte annat så får du nöja dej med att jag å magen kommer imorgon:)

2010-07-15 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0