wait for..

..you


det var ett tag sen..
massa nytt händer i mitt liv.. det är spännande samtidigt väldigt knepigt.. men allt har sin lösning hoppas jag. Tiden får utvisa svaren men det känns rätt bra iaf..


Om 2 veckor får man lämna kyliga kiruna, blir att åka ca: 50mil söderut.. Kommer nog bli en rolig resa med goa människor. Hoppas bara att vädret ligger på topp. Då blir det bra, mycket bra..
Kanske man till och med kan offra sitt nyktra liv och ta sig en eller flera öl. Men det kommer endast hända om vädret ligger på topp så nu jävlar håller vi tummarna.. Kommer dessutom få åka in till Skellefteå och träffa min underbart goa vän Evelina.. Nu längtar jag nästan ännu mera..



Det blev en uppdatering, men en kort sådan.. Det får duga för idag..
hare bra!
Kram.









              - I´m lost and lonely, scared and hiding. Blind without you - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0