Uppesittarkväll..

.
Dagen före julafton vilket betyder att idag är det uppesittarkväll med familjen. Mys!
Glögg, massa gott och självklart varsin bingolott.
.
.
Men innan det är dags för uppesittarkväll så blir det att göra klart resten av det som behövs göras innan julafton. Så strax ska jag möta upp Evelina på stan för en morgon fika innan vi gör stan osäker. Hoppas jag hittar allt som planerat.
.
.
Förresten så går vi in i v.14 idag, tiden går som fort fast ändå inte. Längtar tills magen börjar växa mer mer mer!
.
.
Ska klä på mig nu och bege mig!
TJINGELING!
.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till graviditeten. Fick reda på de på facebook så var tvungen att kolla upp hur långt gången du är. Grattis igen och lycka till med allt :)

2010-12-29 @ 21:49:35
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0